sofiaåkerlund

Påsken 2014

Publicerad 2014-04-21 20:18:00 i Allmänt

Nu är snart min påskledighet slut.. Dock verkar jag gått och blivit sjuk på köpet, jag som nyss blivit frisk. Aja, påsken har iaf varit superbra! Har ju varit kanonväder, +13 grader i skuggan hade jag här hemma hos mig, så lite färg i ansiktet har jag fått minsann :) Har dock varit avis på alla som varit i underbara fjällen, men när jag blir stor då SKA jag ha en husvagn eller barack i fjällen! Det bara är så! 
 
Började påskledigheten med att hälsa på i torpet i persberg där jag åkt skoter, grillat lunch ute och inte att förglömma, spanat in Dannes nya snygga fälgar på fyrhjulingen! ;)
Åkte sen vidare till byn där jag och tjejerna träffades och käkade middag i form av grillat! SOM det är underbart med grillat! Drack lite drinkar och mös på framför brasan, kvalitetstid med dom bästa!  
Idag har jag varit hos mormor och morfar och avslutade dagen med att bli med bil! Vem hade kunnat ana det såhär efter påskhelgen?! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela