sofiaåkerlund

tjugofemte februari

Publicerad 2014-02-25 16:00:00 i Allmänt

Fantastiskt fint väder och löning, kan denna tisdag bli så mycket bättre? ;) Skulle ta mig ut på en promenad med Selma på morgon men hon vägrar gå utanför "området", så vi vände. Detta måste vi jobba stenhårt på, vill ju kunna gå längre än runt lägenhetshuset bara.. :P
 
Har shoppat lite nya grejer också! En skinnjacka och två par converse blev det, ett par höga och ett par låga. Alltid lika kul att shoppa och nu var det längesedan jag unnade mig något! Har dock spanat in ett par skor till ;) 
 
Beställde även ett par ljusstakar i koppar. Koppar som är så grymt snyggt! Skulle vilja ha en lampa i koppar också, men det får vänta. Det mesta får alltid vänta tills jag äger ett hus, har såå mycket planer och idéer, synd bara att det är så begränsade ytor här hemma. Men den dagen jag bor i hus lär ju dröja så då har jag väl andra idéer, haha! 
 
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela