sofiaåkerlund

Grötigt inlägg och bilder i siffran 6

Publicerad 2014-03-17 19:36:28 i Allmänt

Ett stort grattis till min vän Kerstin på hennes födelsedag idag! :) Hoppas du haft och får en fortsatt bra födelsedag, hade du inte bott så långt bort så hade jag kommit och hälsat på! Var 1000 år sedan vi sågs.
 
I fredags fick jag äntligen träffa mina vänner igen, efter 2 månader borta på resande fot! SOM jag längtat! Äckligt bruna var dom, kände mig i princip genomskinlig jämnfört med dom ;) Eftersom Linnea var så fruktansvärt less friterat så fick det bli lunch på nodo för oss!
Hängde senare med Linnea och Jonas till älvsbyn där jag åt gomiddag och sov över hos syrran och Felix. For även en sväng till mamma och Mickes torp och mös! Det är såå otroligt mysigt där! 
Lördag skulle jag och Linnea festa till det, men ångrade oss i sista sekund så det blev ingen utgång! Haha! Så igår var jag pigg som en mört och hade en riktig utedag med Selma hos mormor och morfar vid havet! :) 
Senare for vi på valpkurs där jag hade en superduper övertrött valp som inte alls ville koncentrera sig. Men det tar vi igen nästa gång! :) Hon somnade tom i handduken efter duschen, haha! 
 
Idag är det måndag och ny vecka! Har jobbat min första dag på mitt vik som jag har i sju veckor framöver! Det har gått superbra, både för mig och Selmisen! Nu ska vi bara mysa hela kvällen och kramas för just idag behöver jag en stor kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela