sofiaåkerlund

andra mars

Publicerad 2014-03-02 15:43:57 i Allmänt

Mars.. helt sjukt fort det går! Men vad som är kul i mars är att mina två pinglor kommer hem efter att ha varit i utlandet i några månader, dock inte med varann! SOM jag längtar efter dom! ♥ Måste kanske börja sola så jag inte är sååå blek när dom kommer hem, haha!
 
För övrigt har helgen varit lugn och skön! Fredag blev det mys hos Sara med Emmy och Louise och jag är liite orolig över att dom fått en annan, oväntad bild av mig! Hahahaha!! Äh, skämt å sido! :P
 
 
Lördag åkte jag hem till byn, vi for förbi torpet och kikade till inför då familjen ska vara där på påsk. Selma fick premiärprova sin nya overall, men oj så jobbig den var i början! :P Men söt var hon när hon gick med ett ben i taget sakta men säkert! Tyvärr fick jag ingen bra bild på henne i den så jag får visa nån annan gång :) Sen åkte vi hem till mamma där jag lagade middag, för en gång skull! Det blev hemmagjord pizza, från grunden! Mums så gott det var!
 
 
Nu är jag dock åter i stan, men ensam denna gång också.. Selma fick stanna hos min farmor och farfar för att jag ska till Sunderbyn och jobba mån-tisd. Men det går säkert superbra, både för henne och mig! ;) Hoppas bara min hosta och förkylning avtar snart också för nu är jag LESS
 

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2014-03-03 06:54:27

Mahaaaajs ; p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela