sofiaåkerlund

sjunde april

Publicerad 2014-04-07 19:40:59 i Allmänt

Känns verkligen konstigt att det är måndag med tanke på att jag jobbat i helgen, man blir som dygnsvild! Haha! Helgen har jag som sagt jobbat men har ju såklart varit ledig lite också så lördag blev det spelkväll hos Emmy och Alex med Sara och Martin. Jag som egentligen inte gillar att spela spel gav det en chans och jag ändrar mig. Det är ganska kul med spel, så mer spelkvällar får det ta och bli!
Nu är det iaf en ny vecka att ta itag i. Skönt att veckorna går fort för snart är det SOMMAR och som jag längtar efter sol och värme!! :D Och på tal om sommaren så åkte faktiskt skinnjackan på idag även om det inte riktigt var väder för det! :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela