sofiaåkerlund

tolfte mars

Publicerad 2014-03-12 16:56:47 i Allmänt

Idag fyller min fantastiskt fina mamma år! Hoppas du haft och får en fortsatt bra födelsedag! ♥ 
 
+10 grader och sol har det varit idag så vi började dagen med en prommis med Sara och Ines :) superskönt! 
 
Efter prommisen hade jag ett möte som resulterade i ett bra besked och jag känner mig nöjd med beslutet! :) och inte nog med det så hade jag efter mötet bestämt dejt med Lisa och det är alltid lika kul att se henne! Fina fina vän ♥ 
 
Nu ska jag och min fantastiskt underbara smula bara vara heela kvällen, fundera som aldrig förr över saker och ting i livet. Jag är glad att jag har de vänner jag har och som uppskattar mig precis så som jag är 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela