sofiaåkerlund

Lunch

Publicerad 2008-08-26 12:19:59 i Allmänt

Nu ska jag snart och luncha med mina vänner :) Inte ofta man brukar göra det. Igår hade vi som sagt avskedsmiddag för tjejerna. Dom drar till sthlm, så det blev plankstek och lite vin. Men det var bara jag och Jossan som drack vin, de andra körde bil :) Vi gav dom också en liten inflyttningspresent. Det var verkligen svårt att hitta något till dom alla
när dom ska bo ihop. Och sen ville vi köpa nå som dom kanske kommer använda.. Så det närmsta vi kunde komma var kryddburkar. Det var en ängel och en djävul som man då har salt och peppar i :) Ganska läckra figurer :)

Idag har jag en fullspäckad dag. Jag ska först och luncha med tjejorna och sen blir det att plugga till kanske 5. Sen blir det att göra middag och sen kommer emil hem, så det är ingen vila precis =/ Men jag har ju tenta snart så jag måste verkligen plugga, men jag tror på mig själv i det fallet så det går nog bra och om jag skulle få omtenta så får jag ta det. Inte så mycket att göra. Men som jag sa tidigare, jag klarar det här! Men det får jag ta, blir lättare när skolan börjar..

Aja, nu ska jag börja klä på mig så jag är klar innan vi ska äta :)

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela