sofiaåkerlund

Min Nya Blogg!

Publicerad 2008-08-20 21:59:48 i Allmänt

Detta är nu min nya, snygga blogg! Tack Tessan!
Jag är verkligen nöjd!

Jag och min sambo funderar nu på att flytta. =(
Jag älskar lägenheten vi bor i, men den börjar bli lite dyr nu när jag
börjar studera igen.. Det är så tråkigt, men jag måste kunna leva också!

Iallafall så var jag och kollade på en lägenhet idag. En tvåa. Huset
ser inte så bra ut utifrån, men det var faktiskt en himla fin lägenhet :)
Har tagit kort och ska visa min karl nu när han kommer hem imorrn :)

Måste på Ikea snart :) Mamma skulle dit så jag kanske får lifta med dom! ;)
Snart börjar jag skolan igen, har ingen motivation just nu..!

Aja, nu ska jag lägga mig i sängen och se en film och mysa :)

Sov Gott och Dröm Sött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela