sofiaåkerlund

Alltid sista minuten

Publicerad 2008-12-15 10:59:27 i

Jag trodde faktiskt att jag var i god tid med att köpa julklappar, har nästan alla klara. Men jag kan inte komma på vad jag ska ge en del personer! Men jag ska försöka klura ut något innan veckans slut!

Jag har ett dilemma, jag vet inte om jag ska fara och jobba eller inte. Har jätteont i halsen och alldeles tung i kroppen! Måste nog ringa mamma och be om råd! :) Har iaf just hängt upp gardiner i köket, äntligen är dte gjort! Visste inte om jag skulle ta julgardiner eller det nyköpta tyget.. Men det blev julgardinerna! Och snart åker granen upp! Tror jag hinner först på fredag att göra det! Jobbar alla andra dagar i veckan och på lördag.. Sen jobbar jag måndag och tisdag, sen är det julafton! :) Snacka om att tiden går fort, dessutom fyller jag år lördagen efter julafton, 20 bast! Äntligen! Verkligen jobbigt att bara gå och vänta när resten av min kompisskara fyller år i början på året!

Aja, nu ska jag göra frukost, har inte hunnit äta än.

Detta önskar jag mig av emil:

* Armband, Tomas Szabo


* Klocka från chique.se eller den svarta klockan från Ur&Penn, den andra svarta eller vita från Pilgrim.

Stor bild

* Spa dag med emil :)


Detta är några urval av det jag kom på att jag önskar mig! :)
Nu ska jag laga frukost!

xoxo /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela