sofiaåkerlund

Tidigt som tuppen!

Publicerad 2008-12-20 07:03:33 i Allmänt

Idag ä jag uppe tidigt som tuppen! Fast jag har en anledning till det. Jag ska jobba! i 3 timmar.. Kändes inte så jättekul en lördag, men har ju varit sjuk hela veckan så jag måste hinna med mina paktiktimmar..
Det var längesedan jag skrev.. Men jag är då färdig med alla julklappar nu, skönt!
Har även gjort inbjudningskorten till Partyt, så en del av dom är ute redan! :) Ska bli himla kul, äntligen!!

Sen har jag satt upp granen, tänkte ta kort på den så får i se hur fin den är ;P

Idag blir det klippning av hår, skönt att kanske få till en frilla! Men färgningen är det lite sämre med! Men den ska ju snart också göras! :) Uppdaterar senare!

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela