sofiaåkerlund

Julpynt :)

Publicerad 2008-11-26 13:43:24 i Allmänt

Idag har jag satt upp stjärnor och hade tänkt försöka dammtorka och dammsuga innan kvällen också! Det är lite svårt att skura golvet däremot eftersom det fortfarande (!) står ouppackade kartonger på golvet. Men det mesta hör till kontoret och jag har inte köpt något skrivbord än =/ Tjatade på emil om att vi kanske drar till Ikea på söndag. Han var inte så förtjust i idén, men jag skulle vilja göra bort det nu än att fara nästa helg! Så det kanske blir ändå :) Och det är bäst när man nyss fått pengar :)

Iaf, igår var jag och tränade på gymmet med Linnea. Mycket roligare att träna tillsammans med nån! Ska och träna när ikväll också :) Hade tänkt fara nu när hon slutade, men kom på att jag hade tvättid idag så jag måste verkligen tvätta klart. Nu börjar det verkligen närma sig fredag och western farm! Jippie! Imorrn blir det en sväng till stan med tjejrna igen. Dom var sugna på att dra till Pite eftersom vi nyss varit i Luleå, men jag måste hämta en bildel till emil i luleå, så jag måste då dit. Kanske blir så jag måste fara själv då, men det får gå ändå :)

Nä, nu ska jag ner och ta hand om tvätten!

xoxo /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela