sofiaåkerlund

Nytt!

Publicerad 2008-11-06 09:45:34 i

Tjenis!

Idag har jag heeela min  dag planerad.
- Har föreläsning nu till 11.45
- 12.00 till någon gång ikväll kommer mormor och morfar och hjälper mig plocka ihop i lägenheten + att jag ska frakta det till den nya läggan :) Ska börja lite smått i köket. Vi ska ju inte tapetsera där.

- Har även beställt lite klänningar inför juldagen och western farm! Jippie!
(Jag hoppas jag är ensammen med att ha dom, är alltid tråkigt att komma i samma kläder som nån.. men men)
Dom är iaf från http://www.stylebystars.com/



+
en volangklänning från H&M som jag inte kunde lägga upp bilden på.
RIktigt snygg!


Är sugen på ett par pumps också, men jag tror jag låter bli ;P


Aja, soo long!

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2008-11-12 22:46:20

Vad fin klänning fia :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela