sofiaåkerlund

Önskelista

Publicerad 2008-11-23 23:06:57 i Allmänt

I jul har jag inte så mycket att önska mig, förutom att jag hittat en alldeles underbar liten valp som jag så hemskt gärna önskar mig! Jag har alltid varit mycket för chihuahua och yorkshireterrier och passar inte en blandning av dom båda bra för mig då? Jo, det gör ju det! Därför är det den jag önskar mig först och främst i julklapp (och present eftersom jag fyller år strax efter julafton)! Jag skulle verkligen bli överlycklig!

Aja, såg just slutet på wallander och ska strax gå och sussa!
I veckan blir det nya tag till ett försök av ett nytt liv! Den här gången ska jag verkligen lyckas! :)

Hoppas ni haft en bra helg allihopa, syns imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela