sofiaåkerlund

Praktik och korvstroganoff :P

Publicerad 2008-11-18 17:21:05 i Allmänt

Konstig kombination va? :P

I veckan har jag 2 praktikdagar där vi ska studera läkemedelshantering. Har varit på Sunderby sjukhus idag och ska dit imorrn också, sen blir det delvis ledigt igen. Ska skriva Fältstudierapporten (praktikrapport) och sen göra lite annat smått och gott :) När jag först kom till sunderbyn så vart jag riktigt nöjd över vilken handledare jag fått, men jag skulle inte haft så stora förväntningar.. Hon var jätte trevlig när jag kom dit och tog väl hand om mig, fram till lunch.. Antingen var hon less eller så fruktansvärt trött! Hon svängde från att vara glad till otrevlig flera gånger! Kände mig inte alls hemma där när hon var så gnuggo! Iaf så försökte jag göra det bästa av situationen. Men när det började närma sig lunch så frågade hon när jag ville gå och äta och då sa jag att jag kunde följa med henne och äta. Plötsligt så försvann hon och jag stod ute i korridoren och väntade för jag tänkte att hon kankse bara hade gått nånstans snabbt. Sen efter ett tag kommer hon ut och har ätit klart! Då frågade hon mig om jag hade hunnit äta och såklart så tycker jag inte det är kul att sitta själv i ett personalrum all alone, inte känna en kotte! Aja, jag sa att jag inte var så hungrig och åt en clementin istället.
Nog om detta!

Till middag ska jag göra korvstroganoff och ris med lite sallad till! :P Mums! Eftersom jag inte ätit någon lunch så börjar jag vara riktigt hungrig! Orkar inte vänta till emil kommer hem med att äta så jag ska börja med maten NU! :D

See ya!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-11-20 15:12:34

amen haha vad snopen du måste blivit!

Postat av: Bea*

Publicerad 2008-11-20 15:20:01

Hejdär! vad skall du hitta på i helgen?

Postat av: N A T A S C H A

Publicerad 2008-11-20 21:51:54

Vill du ha bra tips om hud & hår ?

Kolla då mitt senaste inlägg :)





Take Care / N

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela