sofiaåkerlund

Träning och skoproblem

Publicerad 2008-11-25 09:17:17 i Allmänt

Det blev tyvärr ingen träning för oss igår, det var stängt! Attans! Men vi hade hemmagym istället hos Linnea, så lite träning fick vi oss iaf :) Ska försöka ta mig till gymmet idag och träna istället! :) Gick lite tugnt igår då vi bara skrattade åt varandra och de "tunga" övningarna :P

Idag hade jag planerat att dra till Luleå en snabbis och hämtat emils del till bilen. Hade tänkt dra en snabbis på skokanonen och blomstergården också. Måste verkligen ha nya blommor. Kanske ska kolla om de har några fina blommor på coop istället :) Och nya skor skulle jag vilja ha! Ok, jag har massor av skor.. det är min STORA passion. Men något jag inte har är svarta stövlar.. Det är något jag skulle behöva.. Men får se om jag väntar med det kanske :)

Jag har min outfit färdig till western farm på fredag iaf, ska bli sååå himla kul! Speciellt då man far med en massa roliga kompisar! :D Däremot är jag inte riktigt redo för julmat än, man hinner bli så himla less! Men spela roll, finns inte så mycket att välja på!

Nu ringde syrran, ska hämta henne och sen blir det blomletning! ;P

xoxo /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela