sofiaåkerlund

Jag

Publicerad 2008-10-09 11:10:36 i Allmänt

Hur svarar du i hemtelefonen? Sofia
Hur svarar du i mobiltelefonen? Heeej, beroende på vem som ringer
Ringer det mycket till dig? Ibland
Ringer du mycket? Nja, inte så mycket
Vem ringde du senast? Emil
Hur mycket pengar har du? Så jag klarar mig! :)
Senast kramat och när? Emil, i måndags
Antal timmar sömn inatt? 11
Sov du ensam? Ja :(
Vem sov du hos senast? Mamma?
Vem sov hos dig senast? Jossan?
Vem vet mest om dig? Shit, jag hoppas det är nån av mina nära vänner, emil och mamma
Vem vet du mest om? Oj, det var svårt!
Vad ser du fram emot? Att emil ska komma hem!
Vad vill du ha just nu? En puss och kram
Vem längtar du mest efter? Emil
Vem vill du helst slippa? Ingen just nu
Vem stör du dig på? En tjej
Vem vill du sova bredvid inatt? Emil
Vilken buss åker du oftast? 31, Älvsbyn-Luleå
Vilken årstid är det nu? Höst/vinter
Anser du dig själv snygg? Alltid ;)
Har du varit kär? Ja!
Är du kär nu? Ja!
Är du en bra partner? Den bästa! :P
Har någon varit otrogen mot dig? Ja
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej, inget jag vet iaf
Har du varit otrogen? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Inte ragga iaf
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja!
Vad åt du senast? Frukost
Är du polare med grannarna? Nej
Har du varit på ett party? Ja
Har du varit utomlands? Jaaaa, vill fara igen!
Var är dina syskon just nu? Skolan och dagis?
Vilken tid gick du upp imorse? 10.30, onödigt sent!
Vad gjorde du kl 2 inatt?  låg och sov 
Vad är det första du gör på morgonen?  Försöker stiga upp! :S
Vad ska du göra efter det här? Göra mig fräsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela