sofiaåkerlund

Ändrat

Publicerad 2008-10-23 12:53:12 i Allmänt

Jag är ganska besviken på mig själv idag! Eftersom jag gjorde färdigt frågorna igår tänkte jag läsa på frågorna idag. Men idag har jag ingen som helst motivation så jag har inte kommt mig för att plugga än! Besviken på mig själv! Aja, Ska göra mig någe lunch och sen måste jag sitta ett tag och läsa! Hoppas Ida kommer hit och hjälper mig att börja packa ihop inför flytten! Ska börja packa ner glas och porslin och sånt som tar tid, vi får klara oss! Sen ska vi rensa i förrådet och fara på tippen imorrn! Mycket att  göra då man egentligen inte har tid! Aja, bara att slänga allt och inte tänka att "det här kanske jag använder igen". Släng för tusan! Har du inte använt det hittils så kommer du inte använda det nu! :P

Har bokat biljetter till Skellefteå - Luleå den 3 januari! Ska ge dom till emil i julklapp! :) Och den här gången bokade jag ganska bra platser, tror jag! Ringde då och sa det till emil så han kunde säga om det var bra platser!

Nog om detta! Nu ska jag laga lunch! :)

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela