sofiaåkerlund

Dagen idag!

Publicerad 2008-10-16 10:12:22 i Allmänt

Idag är dagen torsdag och då kommer emil hem! Men han var hem igår och spelade match så jag träffade han då :) Matchen gick dåligt och laget har jag aldrig sett så dåligt nån gång! Aja, nu är det bäst att dom försöker vinna matchen i luleå och bara för att det går dåligt från början så ska man inte ge upp! Då är det klart att ni redan förlorat! Och jag var faktiskt ärlig efter matchen och sa att dom var kassa och det tyckte dom var bra, dom behöver inte alltid få beröm, gör dom dåligt ifrån sig får dom höra det också! Så de så! :P

Idag ska jag plugga och åter plugga. Sen måste jag nog byta av min syster innan hon ska jobba för min lillebror har magsjuka. =/ Ajaj, ta på trä! Sen blir det hem att göra middag och mysa med emil efter hans träning! :)

Nu har vi bokat platser till western farm också! Fan vad kul det kommer bli! Synd bara att inte syrran kan följa med oss. :( Det är 18 års gräns där och hon är tyvärr bara 17. Och det går inte precis att smita in just på julshowen.. Det är det som är så dumt! Aja, antingen kommer hon in med samuels familj eller så får hon vänta till nästa år. Men för nästan 600 spänn så skulle inte jag våga chansa, det hade hon rätt i. För vad ska man göra om man inte kommer in, det är ju inte att bara fara hem igen och dessutom har du just gått miste om mycke pengar! Aja, Nog om detta!

Nu ska jag fräscha till mig och börja plugga lite!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela