sofiaåkerlund

Den 4 Oktober 2008

Publicerad 2008-10-04 13:03:13 i Allmänt

Idag är det den 4 oktober. Tiden går så fort. Jag sa igår till L att snart blir det att planera nyår! Det är så mycket som händer på en gång nu. Om knappt en månad flyttar vi, Jag måste börja städa ihop och rensa ut allt som inte används och jag har 4 tentor att plugga till! Men det finns en rolig sak att längta till! Jag fyller 20 om drygt 2 månader! Jippie!

I dag ska jag och se då emil spelar match, serien börjar idag och med det följer spänning! Jag är nog uppspelt när serien inte börjat så vad kommer jag inte vara nu?! Men jag tror inte dom förlorar mot detta lag.. sist vann dom tror jag! :) Aja, jag ska iaf se med mange och ante idag.. Kommer bli kul :) Och efter matchen bär det av till stugan där jag och emil är bjudna på middag hos mormor och morfar. Ska bli skönt att komma bort ett tag. Om än de bara är över en helg. Där ska vi även sova till imorrn.

Sen blir det hem och ta ut mitt löshår! Snacka om att jag haft otur med det! Jag har haft utslag på huvudet av dom och nu har dem börjat tjorva ihop sig så det är bara stora tjorvar! Jag har redan tunt hår och jag kommer inte ha mycket hår kvar när jag tagit ut dem! =(

Aja, nu ska jag börja göra mig iordning så jag är färdig då mange kommer och hämtar mig :)

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela