sofiaåkerlund

Diskoteksbranden i Göteborg och Tenta plugg!

Publicerad 2008-10-26 20:21:47 i Allmänt

Idag har jag pluggat i regel hela dagen eftersom man ställt om klockan! For och handlade med emil kring 4 sen har jag varit ledig från pluggandet tills nu. Har just sett om "Diskoteksbranden i Göteborg", så fruktansvärt! Varje gång är jag lika intresserad av att höra historien som tyvärr är verklighet! Deras historier skär i hjärtat! Tänk vad dom varit med om, vilken panik! Vilken hemsk känsla att bara veta att nu är det över! Jag hoppas att det aldrig händer igen!

Just nu så sitter jag och ser "Hål i väggen", jag håller på att skratta ihjäl mig! :P Lika roligt varje gång!
Hade just ett trevligt samtal med Maja! Har inte pratat me tjejerna så mycket sen dom for ner till storstan! Det känns att dom är borta! Men nu är Hanna hemma, the make up artist! Blir nog så jag drar ner till sthlm till maja på visit helgen den 22-23 november! Ska försöka få med mig några fler tjejer också! Det kommer nog bli kul! Roligt att träffa dom! :) 

Snart ska jag njuta av sista timmarna med emil innan han än en gång är borta och tjänar ihop stålar! Ska lägga oss i sängen och se film och fortsätta plugga inför tentan imorrn! Hoppas, Hoppas jag klarar den! :)  

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela