sofiaåkerlund

Inne vecka

Publicerad 2008-10-01 19:50:12 i Allmänt

Hejsan!

I veckan har jag inne vecka i skolan. Det innebär att eftersom jag går på distans så får jag vissa veckor som jag ska in till skolan för att göra labbar osv. Dom har varit ganska lugna, tills nu. Den här veckan var extra jobbig! Vi går lååånga dagar, som man gjorde i gymnasiet. Men när man inte har rutiner för varje dag så får kroppen en chock! Vi hade också en examination, muntligt. Det gick ganska bra faktiskt! Aja, nog om skolan nu.

Jag har hittat en ny shopping sida ;P Den är inte så dyr i pris. Men snygga grejor! Kolla in Gojane.com

Dessa skor ska jag beställa:
crinkle patent round toe heel boot

Snygga va? :)


Nu är det snart idol, före det. En dusch! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela