sofiaåkerlund

Klaaaaar! :D

Publicerad 2008-10-22 15:25:20 i Allmänt

Nu är jag äntligen klar med alla instuderingsfrågor!! Verkligen kluriga och svååra frågor. Började med dem i måndags och då tänkte jag att jag aldrig skulle bli klar, men det blev jag! Så nu gäller det bara att plugga in alla frågor till på måndag! Känner mig riktigt förberedd! :) Men eftersom jag redan gjort instud frågorna så har jag förhoppningsvis lite kvar i skallen :) Men vi är några som konstaterat att så fort man skrivit tentan så försvinner allt hur huvudet och det är bara ladda om inför nya tentor! :P Hur ska det gå när jag är färdig sjuksyrra, hoppas jag fortfarande kommer ihåg lite av det då! :)

Nu har jag just duschat och ska snart göra middag till det att emilson kommer hem! Måste stå med maten färdig för idag är det MATCH! :) Kul!

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela