sofiaåkerlund

Lägenhet

Publicerad 2008-10-21 14:49:45 i Allmänt

Detta har varit en låååång dag! Jag steg ju trots allt upp 7, åt en rejäl frukost (Fil med bär och fullkornsflingor, Fröigsmörgås med ägg och ett juiceglas) och tog sen en 45 min lång promenad :) SÅ idag har jag känt mig pigg! Inget småätande som jag brukar göra utan jag åt 8 vindruvor till mellis och 8 st efter lunchen (som bestod av fisk).  Men det blir en liten sen middag idag.. Ska äta kring 8 när emil kommer hem!

Kl 5 ska jag och erik och räkna tapetrullar till nya läggan! Som jag sa är det inte länge kvar och det är bra att vi får beställa tapeterna nu än att vi ska göra det när vi får nyckeln. Då tar det ännu längre tid innan vi kan flytta ut ur denna lägenhet. Ska försöka vara ute så fort som möjligt så att vi inte får betala hela hyran själv och spara på elen, så vi inte åker på att betala hela. Men det fixar sig :)

Nu lever tvättmaskin om! Ett - med den nya lägenheten är att vi inte har tvättmaskin i lägenheten, men ett + med det också är att man inte behöver ha tvätten hängandes i lägenheten! Det här kommer bli bra! Dessutom ääälskar jag att bada och nu ska jag äntligen få ett badkar! jippie!

Aja, nu ska jag fortsätta plugga, sen blir det att hoppa i duschen och iväg och räkna tapeter!

See ya! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela