sofiaåkerlund

Söndag

Publicerad 2008-10-05 19:50:54 i Allmänt

Idag är det söndag och vi har just ätit lax med pressad potatis och vinsås! :P Mums!
Nu sitter vi och ser på Singing Bee, ganska kul att se och höra de som inte riktigt har rätta toner ;) Haha!

Igår var vi ju i stugan och åt lite god mat och mös på med min familj och kusiner. Var riktigt trevligt och väl behövligt!
Det blev tyvärr inte att ta ut löshåret idag. Vart lite tight med tid så det kanske blir tisdag istället. Men det kan inte vänta så mycket längre till sen. Hoppas jag inte tappar allt hår! Ska beställa tid på klippet också :)

I veckan ska jag och göra fältstudier på vårdcentralen här i Älvsbyn! Det ska bli intressant. Vi ska ha mycket om kost och ätande. Skönt att få vara här hemma och inte behöva fara till Sunderbyn eller piteå och praktisera.

Aja, nu ska jag ta fram lite gotta och mysa med min älskling! ;)

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela