sofiaåkerlund

Stress!

Publicerad 2008-10-14 14:00:29 i Allmänt

Idag är det plugg för fulla muggar! Känner mig lite stressad! Känns som att tentan är lååångt bort, men den är bara om drygt 2 veckor! Ajaj, blir hårdplugg!

Ikväll ska jag göra morotssoppa hos mamma och bjuda dom! Det låter nog inte så gott, men det är fruktansvärt gott! :P Det är Jossan som fått mig att äta den, hade bara hört talas om den berömda morotssoppan och nu har jag smakat den! :) Till och med emil tyckte om den, tro det eller ej! Får se om den blir lika lyckad som jossans! :S

Iaf, jag har just köpt en ny mobil. Den såg fin och bra ut, inte spec dyr! Men jag är inte nöjd med den, inte alls min typ av mobil. Jag trodde inte jag var tvungen att köpa en mobil som hade alla de finesser som jag hade på min förra. Men det måste jag! Känner mig helt borta utan dom. Det är ju faktiskt av vissa skäl som jag använder alla dessa finesser! Och jag kanske har lyckat sälja min mobil som jag köpte! :) Så nu blir det att köpa en ny och jag har redan spanat in 2 st så nu måste jag bara välja en! :S

Dom ser ut såhär:
 
W760IREDW890IBROWNSF


Aja, nu ska jag fortsätta plugga och beställa mobil. Sen blir det föreläsning 14.45 och sen matlagning hos mamma! :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela