sofiaåkerlund

Tidigt som tuppen

Publicerad 2008-10-21 07:19:17 i Allmänt

Idag är jag uppe tidigt som tuppen! När emil for och jobbade kunde jag inte somna om så istället tänkte jag käka en rejäl frukost snart och sen börja plugga, så jag inte behöver plugga heeeela långa dagen! Har 4 tentor nästa vecka, snacka om att jag kommer vara utmattad av allt pluggande! MEN, vi fick nu lite instuderingsfrågor med svar och utan svar + vad vi ska kunna till provet! Då känns det mycket bättre! Är så svårt när man inte vet var man ska begränsa sig.. Men nu gjorde lärarna det allt lättare! Tack! :P

Jag känner lite panik i kroppen! Vi skulle ju få lägenheten den 1 november, men det är en lördag så jag antar att vi får den nästa vecka nångång. Och jag har inte börjat packa ihop än! Men jag ska hårdplugga fram till helgen och på fredag ska vi upp på tippen och slänga grejor ur förrådet + att jag lördag ska börja packa i lådor! Sen har jag tentorna måndag och fredag nästa vecka så jag har fullspäckade 2 veckor framöver! Men det kommer nog gå bra tillslut.. hoppas jag!

Aa, nu ska jag börja göra mig någe frukost och sen börja plugga.. Kanske skulle försöka hinna med en prommis, det är ju trots allt + grader! :)

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela