sofiaåkerlund

Helgen

Publicerad 2008-09-06 11:31:11 i Allmänt

I helgen är jag utan kille. Emil är på hockeyläger och ska sova på hotellet som ligger max 100 meter
från där vi bor! :D Haha! Hade varit ett ypperligt tillfälle att fara till sthlm i helgen, men det är bara ekonomin
som bromsar.. Iaf, så kanske vi ska ha mys- och tjejkväll hos jossan. Fick inte tag i Linnea, men hon är
tydligen i Åbyn. Men hon kanske kommer hem ikväll :)

Igår var jag på massage och det var inte skönt, det gjorde ont! Kan inte röra mig idag!
Men det var bra, hon sa att för att vara så ung ska jag inte vara såhär stel i kroppen. Och jag
har fruktansvärt ont i ryggen när jag lägger mig på kvällen. Det riktigt smärtar! Och det förstod
hon + att jag hade fruktansvärt stel nacke! Åldern börjar kännas ;) Så jag fick order om att komma tillbaka
till henne, om 2 veckor. När emil vaknade imorse och skulle ge mig en kram så gjorde det så ont när
han kramade mig. Han sa att det måste vara nå fel när jag har såhär ont. Men jag känner redan att det
släpper lite i ryggen. Men jag ska ändå fortsätta gå hos henne :)

På kvällen så gjorde vi ugnstekt lax och pressad potatis hos mange :) Vi vart ganska många. Det var jag, emil, erik,
mange och fanny :) Sen for vi och bowlade och sen hem och äta efterrät, Gino :) Det var gott. Vi hyrde också en film.
Nu kommer jag ju inte ihåg vad den hette :S Det var en väldigt lyckad kväll och klockan blev inte alltför sen :)

Aja, nu blev det ett långt inlägg. Jag ska hoppa i duschen och sen blir det att kolla tapeter till den nya
lägenheten. Nu blir det flytt!

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela