sofiaåkerlund

Vinter

Publicerad 2008-09-17 21:58:19 i

Nu börjar vintern kännas av! Man måste börja ta fram vinterkläder och köpa ny jacka, skor och täckbyxor!
Nu ska man börja bunta på sig igen, känns som man nyss la bort alla vinterkläder!

Skulle beställa ett par täckbyxor idag, men det var slut i stl! Måste hitta några andra!
Jag har iaf hittat ett par vinterskor som jag har beställt! Det är med ull i så dom är riktigt
varma på vintern och tro det eller ej, men dom är svala på sommaren! Det är därför alla kändisar
har såna skor på sommaren. Har alltid undrat varför, jag tycker dom ska ha varit varma.. Men
nu förstår jag! Checka in denna sida, det är därifrån jag beställt skorna! http://www.have2have.com/

Klicka för att förstora bilden

Bye! /S

Kommentarer

Postat av: hANNA

Publicerad 2008-09-17 23:12:26

åh fan vad snygga, håller också på söka mig ett par ;P

Postat av: hanna

Publicerad 2008-09-18 10:26:13

Jo, men synd att dom är lite dyra..Vad kostade dina?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela