sofiaåkerlund

**

Publicerad 2009-04-21 09:11:09 i Allmänt

Idag är jag uppe ganska tidigt. Steg upp kl. 8, klarvaken! Emil har sovit hos sin brorsa inatt i piteå och jag har så svårt för att somna då emil är borta. Och somnar jag så sover jag nästan inget =/ Jag sa till emil igår att hur skulle det gå om jag nångång blir ensam och verkligen måste sova själv i en egen lägenhet. Men då sa han att jag aldrig skulle behöva sova själv någonsin :) Det var sött sagt!

Igårkväll efter att jag sett alla tv program som jag skulle se var jag inne på www.snyggast.se. Kommer ni ihåg den sidan? Alltså att det fortfarande finns människor som tycker om sånt där! Jag såg faktiskt att dom hade lagt upp en spalt från aftonbladet eller expressen eller nå om att man ska vara försiktig med att lägga ut bilder på sig själv. Det finns gubbar som söker "kontakt" genom det! Usch! Men det är ju redan försent med en sån spalt. Hur många är det inte som hade kort på sig själv och sina kroppar, det är ju det det går ut på! Pinnsmala tjejer, med dubbel D/G kupor som visar allt.. Aja, jag tycker inte det är snyggt iaf :) Men det är bara jag :)

Idag bär det av till stan. Ska in till skolan och lämna några böcker så jag inte behöver betala förseningsavgift.. Sen blir det in till staden och leta nå fina skor.. Vill ha svarta stövelaktiga sommarskor.. Har bara med fodrat i.. Jossan skulle följa, men det blir nog inte så långvarig visit. Kanske hittar nå på gina tricot och ha på sig på lillemors födelsedagsfest på fredag? :)

Nu ska jag hoppa i duschen!

- Vad tänker du med? jävla äckel!

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-04-21 18:21:11

bra att du lämnar tillbaka böckerna i tid, annars kanske du får en räkning på 6000 spänn ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela