sofiaåkerlund

:)

Publicerad 2009-04-25 22:40:03 i Allmänt

Nu är snart denna lördag slut och jag har gjort ingenting ikväll! Skönt! :) På dan däremot satte vi upp våran nya kökslampa som mormor köpt åt mig på Ikea. Det blev jättefint! Hade jag haft kameran hemma hade ni fått se vårat mysiga kök ;) Sen var vi förbi mamma och hjälpte dom lägga ut den nya mattan på altan! Snyggt kommer det bli! :)

Igår var det födelsedagsparty hos Lillemor. Jag hade kul! vart mest så man satt och drack och pratade om allt möjligt! Inget party party, vi var så få som festade och det var faktiskt lite trist att nästan inga festade när hon hade fixat födelsedagsfest och allt..! Eller att partyt hade varit idag då alla andra som inte festade igår skulle ut.. Aja, jag hade då kul! Skit i alla andra! Glömde däremot ta min kamera från henne så jag har inte kunnat lägga ut nå bilder! Får hämta den imorrn :)

Nu har jag just skrivit ut lite papper inför skolan i veckan. Knasig jag är va?! Tänker på skolan en lördagkväll! Hehe, men nu har jag gjort det så imorrn ska jag bara förbereda inför seminariumet på måndag och labbarna tisd och onsd! Sen blir det att plugga resten av veckan + att det är valborgs! Oh man, jag har mycket att stå i! Men nu är det inte länge kvar till sommarlov! Jippie!! :P

Nu ska jag bara höra om emil ska ha hämtning eller inte från ante. Om inte, då blir det sängen och se filmen Jumanji, kommer ni ihåg den? Såg den för flera flera år sedan sist och nu hade Lillemor den så klart jag lånade den då! :) Hann bara se början igår så det blir att se resten ikväll! :)

Sweet dreams!


- Du är patetisk!

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-04-27 07:36:24

hur var jumanji? lika bra som när man var liten? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela