sofiaåkerlund

Påsk!

Publicerad 2009-04-09 15:47:02 i Allmänt

Nu har påskhelgen börjat! Den började väl redan igår för våran del :) Vi hade planerat att vara ett gäng tjejer och grilla och köra skoter :) Det började med att jag, maja, ida och frida for upp till kisan. Där grillade vi och körde skoter. Synd bara att vädret inte var det bästa =/ Blåste ganska kallt, hade hellre velat ha sol så man kunde sola lite :) Hade tänkt göra souvas ute på murrikkan, men det blev att vi stekte det inne. Fick vi värma oss också :) Det var riktigt mumma alltså, sen grillade jag även pinnbröd ute :P Efter ett tag kom Fanny och Pernilla, men det blev inte att vara ute så länge efter dom kommit, vi andra började frysa ganska rejält så vi bestämde oss för att fara hem till Frida och Eson och fortsätta partyt :)

När vi kom till Frida och Eson spelade vi lite kortspel och drack lite. Sen hade vi beställt upp pizza med erik och emil och det hade jag längtat efter! :) Killarna såg lite fotboll, Emil och Eson som hejjar på Chelsea blev sååå glada över att dom vann så det var lite glädjeskrik ett tag! :P Blev inte att vara så länge för mig, for hem kring 12 tror jag. Efter att ha varit ute en heel dag blir jag sååååå trött! Så jag for hem och sov :) Men det blev så jag fick sova själv inatt, men så kan det vara :)

Idag är det skärtorsdag och jag håller på tvätta lite. Hade tänkt göra det tidigare, men det har aldrig blivit. Sen blir det att göra nå gó mat och bara mysa! Blir förhoppningsvis fest på lördag, ska höra lite! :) Så man får spara till då. Om vädret tillåter far vi nog upp till torget på dan imorrn :)

Hinner nog uppdatera lite mer innan helgen är slut ;) Avslutar detta inlägg med några bilder från igår!

     

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2009-04-09 22:53:59

Fest på lördag, jag är med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela