sofiaåkerlund

Tidig som tuppen!

Publicerad 2009-04-23 09:04:57 i Allmänt

Idag vaknade jag än en gång kl. 8.. Undrar vad det är som gör att jag vaknar så tidigt? Måste vara att det börjar gå mot sommar och att det blir varmare.. Underligt! Idag ska jag och emil hänga upp rullgardinen som vi inte gjort än.. Nu när det är så ljust och solen lyser på morgonen så blir det så varmt, plus att det blir för ljust att kunna sova! Så idag ska den banne mig upp! Hade tänkt försöka göra klart kaklet och plugga lite också.. Få se vad jag hinner! Sen har jag beställt en ny kökslampa från Ikea. Mormor är där idag och hon ville ha mina 2 lampor som jag haft tidigare över bordet. Och eftersom jag inte rymmer dom nu för att det är en hylla ivägen så beställde jag en mindre lampa som jag ska hänga där.. Kommer nog bli bra :)

Nä, nu tror jag att jag ska äta nå gröt och sen ta en prommis :) So long!

- Du fick mig att tro igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela