sofiaåkerlund

11 augusti 2009

Publicerad 2009-08-11 09:25:12 i Allmänt

Igår hann jag inte göra allt jag skulle göra så jag måste fortsätta idag =/
Men lika bra det när det är dåligt väder.. Nu har jag iaf satt in det sista som ska tvättas.. Har inte tvättat på närmare 3 veckor så våran tvättkorg var FULL! Men så går det när man jobbar :) Skönt att få bort lite tvätt nu iaf :)
Idag blir det också att:

* Städa
* Läkarbesök
* L-Å
* Reservera böcker
* Hälsa på Ida och Vilda med André (om hon kommer hem idag?)

.. säkert nå mer som jag glömt!
Nu ska jag käka frukost och se klart slutet på beck - monstret. Jag och emil håller på se om alla beckfilmer.. Jag har inte sett från börjar så då gör vi det nu :) Men såklart har jag lyckats somna från alla slut på beckfilmerna nästan.. =/

Nu blir det gröt!

- dålig kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela