sofiaåkerlund

27/8

Publicerad 2009-08-27 14:07:49 i Allmänt

Nu är jag hemma från en trevlig lunchning med Jossan, Annelie, Ida och Vilda :) Sen kom även Sofie förbi! Åt som vanligt en pasta carbonara på Centrum. Den är såå god tycker jag! Sen skildes vi åt och jag och jossan gick på Mim, Handplockat, apoteket och konsum en sväng sen bar det av hemåt där jag nu sitter! Nu har klockan hunnit bli 14.00. När emil kommer hem kl. 16.00 så blir det att storhandla på konsum och sen hem och planera middag.. Ska även hinna förbi mamsen eftersom hon far och vandrar på kebnekaise (?) imorrn! Lycka till nu tjejer/kvinnor!

Pratade även med min syster igår och idag. Dom for till Cypern i måndags och tisdag vart hon sjuk.. Otur kan man säga =/ Inte kul att vara sjuk och inte kunna göra nå, inte veta var man ska vända sig eller nå.. Men hon hade fått nå penicillin tror jag och idag var hon bättre! Man blir ju lite orolig när man inte kan hjälpa henne utan man känner sig så hjälplös.. Men det ordnar sig nog.. Hoppas hon nu får någon typ av ersättning eftersom hon är förskrad och dom brukar vid sjukdom ge tillbaka en viss summa hörde jag.. Aja, det där fixar sig nog!

Har även betalat alla räkningar och hyran.. Inte mycket pengar som är kvar innan man betalat av allt! Attans!
Nu ska jag hämta min cykel hos Maja! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela