sofiaåkerlund

Godmorgon

Publicerad 2009-08-20 09:16:35 i Allmänt

Godmorgon allesammans!
Steg upp kring halv 9 och har kikat här lite sen dess :) Hittade nämligen en artikel från aftonbladet. Nu är faktiskt Expedition Robinson i full inspelning och jag spanade in de nya deltagarna här. Det kommer bli intressant när det drar igång på Tv och man får se vilka som är "goda" och vilka som är "onda", med andra ord vilka som blir ens favoriter! :)

Åh vad jag vill bli kvitt min förkylning, till råga på allt har jag fått hosta! Inte kul! Idag ska jag tvätta för fulla muggar och göra lite annan nytta här :P Tror jag ska ta hit tjejerna sen och planera lite inför imorrn,. Måste ju kolla vilka som kan tänkas vara me :) Skulle vara kul med en riktigt tjejkväll! På lördag ska jag, maja och syrran kanske käka lite räkor, göra egen skagenröra och mysa på! Egentligen skulle vi på inflyttningsfest, men det kändes inte så lockande att fara dit själv och inte känna en jäkel. Så då lämnar jag emil åt det ödet! Så istället har jag raggat upp Maja och såklart så nappa hon ju! Vem skulle säga nej åt mig? ;D Heeela helgen fixad! På Söndag kanske det blir att bjuda familjen på mat :) Riktigt trevligt! Nä, nu ska jag käka lite breakfast innan tvättningen!

PussHejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela