sofiaåkerlund

Kul!

Publicerad 2009-08-23 13:49:03 i Allmänt

Det är kul att man börjar få lite kommentarer! :) Fortsätt med det!


Marie Granström om Fest:
Tjosan. ♥
Är du en sån som aldrig äter frukost? Och om inte - vad äter du till frukost? Jag behöver tips, så du får jättegärna svara om du har lust :)

Puss & Kram


Svar: Hejsan! :) Jag är väldigt dålig på att äta frukost, men just nu kämpar jag med att trycka i mig något på morgon iaf! Eftersom frukost är det viktigaste målet på dagen! Jag har kommit i en period då jag har bestämt mig för att äta nyttigare. Så då kan min frukost bestå av havregrynsgröt, juiceglas och en smörgås eller en filtallrik med bär och en smörgås. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela