sofiaåkerlund

Måndag

Publicerad 2009-08-03 15:02:33 i Allmänt

Idag är det måndag och ny vecka! Tiden går så himla fort, till helgen är mina sista jobbadagar sen har jag lite semester :) Blir att vänta med utlandsresa iaf har vi bestämt! Är sugen på att fara över jul och nyår, är så less att flänga hit och dit. Man uppskattar inte jul lika mycket som när man var liten =/ Vi får se vad det blir. Emil kanske far med sin brorsa till Sälen istället.. Ingenting är bestämt än iaf.

Helgen har varit riktigt bra! I fredags vart det myskväll med emil och maja :) Vi såg en film och käka lite gotta ;)
Lördag var vi bjudna på grillfest hos Pär och Julia i Bodstrand! Det var riktigt trevligt! :) Roligt att vara samlade ett gäng och leka lekar, grilla och dricka :) Måste göras om någon mer gång! Dessutom fyllde Pär år så det var samtidigt födelsedagskalas :) Och igår var vi förbi i hällan där erik fyllde hela 23 år! Du börjar bli gammal ;) Fick äta en jättegod jordgubbstårta som Helena bakat och sen fick jag ta hand om den hem till björkgatan ;) Annars hade nog erik förstört heela tårtan påväg hem tyckte helena ;) Och hon kan nog ha rätt! Sen vart det rätt mycket filmer, ni vet när man är bakis =/ Vi såg Gran Torino, riktigt bra film faktiskt! Sen blev det Baksmällan 2 gånger :) Den var riktigt rolig! Till sist blev det Generalens Dotter, den var också riktigt bra!

På onsdag är jag ledig och då blir det en tripp in till stan (om jag har nån bil?) och lämna in min kamera. Den råkade få sig en rejäl sup och blev vattenskadad. Jag tror nämligen inte den går att laga så jag får satsa på att köpa en ny när jag får lön nästa gång =/ Jag som gillade min kamera. Jag trodde verkligen den skulle klara sig, den har ju tagit sig en sup fler gånger.. Aja, inget att göra åt nu! Nu ska jag snart duscha och sen börja göra mig nå middag så jag hinner äta innan jag ska till jobbet.


Lägg er inte i mitt liv och prata inte skit till alla andra!
Ta reda på fakta innan ni börjar sprida sånt som inte ens är sant utan helt tvärt om!
Det finns så mycket ni inte vet, utan blir manipulerad med falsk info!
Fråga mig om det är något ni undrar istället för att snacka en jävla massa skit!
Det är helt min ensak om hur jag sköter och vad jag vill göra i mitt liv!
Ingen annan ska komma och bry sig!!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-03 15:16:01

mycke bra skrivet !! ja håller me dej fullständigt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela