sofiaåkerlund

mini laptop

Publicerad 2009-08-09 09:41:44 i Allmänt

Jag är på jakt efter en mini laptop som jag kan ha med på skolan. Det blir lite jobbigt att ha med sig en normal stor bärbar dator =/ Dessutom får jag allt samlat på datorn, som tex anteckningar från föreläsningar, arbeten, m.m. Annars ligger det högar med papper från alla föreläsningar.. Dessutom vill jag kunna ha internet också ifall jag är borta så jag kan höra på föreläsningar via marratech. Ska nog ta och önska mig en sån till när jag fyller år. Men då skulle ja ju vilja ha den nu. Får se hur jag gör. Det blir ju inköp av ny kamera också.. Mycket utgifter dessa månader =/ Aja, ikväll får ja semester om de inte ringer in mig för mer jobb! För jag vill självklart att de ska ringa så jag får jobba under skoltid också :)

Denna skulle inte sitta helt fel hos mig :)

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-08-09 23:36:54

Oij mkt läsare..!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela