sofiaåkerlund

nu blev det kvälla!

Publicerad 2009-08-13 19:42:00 i Allmänt

Nu är det kväll! Såhär många inlägg har jag nog aldrig skrivit på en dag, men det här blir det sista för kvällen! :P
Just nu har jag många gärn i elden. Jag funderar på att färga mina ögonbryn, göra lösnaglar och prova kläder! Men det får nog bli efter Unga mödrar som jag sitter och inväntar :) Både jag och emil är ju lediga imorrn så vi skulle ut och luncha tror jag.. Sen vet jag inte om vi skulle till kisan eller vad som sas. Får ringa till eson och frida imorrn på morgon och höra vad som händer :) Det blir ju fest sen på lördagen, kommer bli svajna roligt tror jag! Nä, nu ska jag poppa popcorn och invänta Unga mödrar. Kanske jag skulle ha börjat med att färga mina ögonbryn?

Tror förresten jag ska hämta kameran hos syrran och prova lite outfits så ni kan få lägga in en liten åsikt! ;)

- I have friends you never forget

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-08-13 21:49:47

hörde jag talas om fest? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela