sofiaåkerlund

Paris Hilton´s - My new BFF

Publicerad 2009-08-13 12:41:18 i Allmänt

Vänskapen blev inte lång för Paris Hilton och Brittany Flickinger! Jag läste just att det kommer en ny säsong av Paris Hilton´s - my new BFF! Den nya säsongen finns redan ute på www.mtv.com.

Jag funderar, har hon inga vänner? Inga lojala verkar det som om hon måste gå tillväga på detta sätt! Hur tror hon att vänskap ska kunna funka på detta sätt, tjejerna som är med här gör det bara för att få synas i tv och bli kända! Och hur mycket cred ger det inte att vara just Paris Hiltons vän?


Paris Hilton och Brittany Flickinger




Nya säsongen av Paris Hilton´s - My new BFF

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-13 13:51:57

självklart! säger detsamma till dig läs min blogg jag får inte så mycket komentarer men skulle vara kul om du läser min blogg och komenterar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela