sofiaåkerlund

paus

Publicerad 2009-08-17 14:18:44 i Allmänt

Nu sitter jag och tar en paus från pluggandet. Känner mig inte så pigg idag, har i och för sig inte gjort det på flera veckor. Men idag snuvar jag och det rinner ur näsan + att jag är tjock i halsen! Inte skönt! Tog mig en cykeltur på förmiddagen och hälsade på Jossan och Anton. Det var riktigt längesedan vi sågs! Måste börja ses oftare! Efter min cykeltur var jag heeelt slut, det kändes att jag inte var pigg! Också kom jag på att jag glömde fara på konsum, men jag orkade verkligen inte cykla upp dit igen så vi får fara dit då emil kommer hem! Får se om det blir att gymma nå idag när jag känner mig såhär.. =/ Vi kanske däremot skulle hitta på nå me Maja och Fredrik, om dom inte är rädda för att bli förkylda =/

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela