sofiaåkerlund

Rekomendation

Publicerad 2009-08-25 22:13:27 i Allmänt

Filmen var riktigt bra faktiskt! Jag hade inte läst boken, men tror jag ska ta och lyssna på ljudboken nu :) Kul med en film som är bra! Inte ofta man har sett en film som man inte blir less på, på en gång.. Igår var en sån film jag blev less på direkt, inte kul! Nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen march i säng! Blir jobb från 8-11 imorrn, sen tvätta heela dagen lång! Förbereda inför nästa veckas skolstart tror jag också jag ska försöka göra :)

Seee ya!

- funny

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-26 09:28:49

Låna filmen? :)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-27 09:20:57

jag förstår att det inte var roligt, därför vill jag att den lill* blir kvar till i januari, men man kan ju tyvärr inte bestämma sånt! =)

TACK ! är det inte dags för er snart? om du förresten fortfarande hänger ihop med emil ? =)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela