sofiaåkerlund

School

Publicerad 2009-08-31 16:52:09 i Allmänt

Idag var min första dag i skolan :) Det var en intressant kurs som vi påvörjar. Den handlar om psykiatri, geriatrik, rehab och sånt! Väldigt intressant att lyssna på!
Efter skolan for jag och hämtade syrran och hennes kompisar på Kallax. Dom kom ju hem från Cypern idag :) Lyllos dom som var så bruuuna! Vill också fara utomlands! Kan ingen bjuda mig? :)

Sen har vi nyss ätit middag. Blev ett litet ihopkok av rester. Blev stekt potatis/makaroner och korv. Sitter och funderar vad jag skulle ha tagit med mig för mat till skolan imorrn. Blir dyrt att hålla på och handla mat i matsalen/restaurangen, om än det bara är för någon dag! Men finns det ändå tillgång till att värma så är det bättre att jag gör det :) Tror jag ska ta me mig chilin som micke hade gjort igår :) Mums!

Nä, nu väntar jag bara på emil (som är och springer med erik) sen ska vi fara förbi mamma och höra mer om systers resa!

HejSvejs!



Det här skulle sitta fint just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela