sofiaåkerlund

sol

Publicerad 2009-08-08 20:35:50 i Allmänt

Tjabba, Tjena, Hallå!

Nu sitter jag på jobbet och myser. Tog med mig datorn för att kika lite nätet :) De dagarna jag inte skrivit har bestått av solning, solning och solning! Igår vart det att fara tll storforsen med emil, andre, frida, eson, emil s, sofie, maja, erik och nicke :) Säkert nån fler, som jag glömt.. Det var riktigt mysigt! Och idag har jag, linea, emil och anton varit och sett på rallycross och fotboll. Så det blev en hel del solande när man bara sitter och tittar :)
Nu är de flesta på länkön eller på fest! Får se hur många det blir som far till farmen ikväll! ;)
Nä, nu ska jag äta nå mackor och sen se lite sommarkryss! :)

So loooong!

- Drömmen kan bli våran

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela