sofiaåkerlund

Söndag

Publicerad 2009-08-16 18:09:57 i Allmänt

Nu är det söndag och jag har nyss gjort middag! Man är alltid sugen på att äta ett skrov eller pizza när man är bakis. Men eftersom kassan sinar så fick det bli potatis, fiskpinnar och äggsås. Men det var så gott, så jag ångrar inte att jag köpte en skrov! Igår var vi i södra vistträsk på "bröllopsfest"! Det var trevligt, men jag hade förväntat mig lite mer folk.. Men alla var nog bakis ;P Det vart riktigt, riktigt kallt och efter lite dåligt humör tog vi beslutet att fara hem! Så kvällen blev inte så lång, tror vi for hem kring halv 1. Men det var såå skönt att få komma hem och sova!
Ikväll ska jag bänka mig framför en film och äta lite chips. Sen blir det att lägga sig tidigt så jag kan gå upp tidigt och göra lite sysslor imorrn! Avslutar med lite bilder från kvällen! :)

Min outfit för kvällen blev det här.. kändes mest bekvämt!



Festen











Dagens middag :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela