sofiaåkerlund

sovmorgon

Publicerad 2009-08-14 10:12:30 i

Idag hade jag tänkt ta en rejäl sovmorgon, men jag vaknade kring halv 9 så den blev inte så lång.. =/ Men nu är jag iaf uppe, klädd och sminkad.. Ska och äta lunch med emil, syrran och lillebror. Blir mysigt :)
Var in på nelly och kikade lite och såg en helt underbar stickad tunika som jag VILL HA!

Bilder på olika outfits som jag står mellan kommer senare idag och jag hoppas ni kommenterar vad ni tycker är snyggast :)



Tunikan från nelly

Esmeralda Point Dress SEK 249, Rut m.fl. - NELLY.COM Esmeralda Point Dress SEK 249, Rut m.fl. - NELLY.COM


lite annat smått och gott ;)

Desto suede Jacket SEK 799, Vila - NELLY.COM 80's Blazer SEK 399, Rut m.fl. - NELLY.COM


- jag kunde inte tro det

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-14 11:53:26

Jo, de är grymt skönt.. haha, jo ja var rätt trött då! är det för det mesta faktiskt :P ja men det låter ju som en plan tycker jag :) vet inte riktigt hur Robin jobbar till veckan, men vi kan ju höras närmare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela