sofiaåkerlund

Tisdag

Publicerad 2009-08-04 18:31:14 i Allmänt

Idag är det tisdag och jag har jobbat en dagtur idag :) Nu har vi nyss ätit middag, det blev varmkorv och kräm. Väldigt enkelt! Nu är jag riktigt sugen på att bädda ner mig i sängen och se massor av avsnitt av Beck. Har lånat de första 8 avsnitten av LÅ. Har frågat om Jossan och Anton skulle se med oss, men dom har inte svarat så svarar dom inte så lägger jag mig i sängen för kvällen ;)

Nu är jag ledig fram till torsdag så imorrn blir det att fara med Lillemor, Frida och Evve till storforsen och sola och ha picknick (stavning?).  :) Kommer nog bli riktigt trevligt! Sen efter visiten i Storforsen blir det nog att hälsa på Ida och Vilda. Hon tyckte det kunde vara kul att prata me nån annan är bebis nångång sa hon :) Vilda kommer säkert med jätte kloka ord och råd, men när man inte förstår är det svårt! :P Glömde ju ta kort senast jag var där och nu har ju min kamera gått sönder :( Så det blir nog inga bilder på länge! tråkigt!

Aja, kom på att det var en sak jag skulle göra innan jag hoppar i säng och det är inte förrän kring 8 så det blir inte att gå och lägga sig förrän efter det =/ Får väl stå ut! Kan sätta mig och fundera ut vad jag ska ha med mig imorrn till forsen :)

Hej svejs!


- Pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela