sofiaåkerlund

Helgen

Publicerad 2009-12-06 11:28:11 i Allmänt

I helgen har det varit lugnt! Jag har jobbat, varit på middag och igårkväll hade vi främmande av Theo, Alexandra, Anton och Jesse james! ;) Theo måste verkligen vara den gladaste pojken i världen :) Riktigt söt!
Idag är jag ledig, jag måste plugga och planera och ikväll blir det ev bio! Längtar riktigt mycket efter att se den! Sen vet jag inte om det skulle bli middag på det nyöppnade Frasses! :)

Imorrn blir det eventuellt att fara till piteå till mormor med farmor och några fler och hälsa på :) Kommer nog bli riktigt trevligt! :) Nä, nu ska jag väcka emil! Han kan ju inte sova bort heeela dagen ;)

Kommentarer

Postat av: hilda

Publicerad 2009-12-06 20:33:06

jap den är från handplockat. Sifrorna köpte jag förra året. Och dom väntar hem dom i år med men dom har varit restade flera gånger så vet inte om de har kommit några än...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela