sofiaåkerlund

Ny design

Publicerad 2009-12-20 11:43:42 i Allmänt

Nu är bloggen under konstruktion igen, hade tänkt göra ett litet jultema :) Idag ska granen upp, kommer bli sååå mysigt, ni får bilder sen idag :) Tänk att det på torsdag är julafton! Tiden går så fort alltså! På prick en vecka fyller jag ju år! I´m still young ;P Ska hinna baka lite fler sorter + att jag dagen före ska göra en smörgåstårta! Så det är bara komma och fika, people! Idag ska jag ut och köpa sista julklappen, sen är allt färdigt! Skönt! Nä, nu ska jag göra mig klar innan det bär ut på byn! See you later, alligator! :D

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-12-20 13:55:38

Men jag har ju så dåligt samvete! Jag ska inte försöka sneaka dig på pengarna ;)



André pratade om att john och anders skulle ha någon fest i deras hus, å de lät ju faktiskt inte helt fel! Hade ju som hoppats på att få umgås med dig å alla flickorna också, skulle va grymt kul :)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-12-20 18:56:46

Ja det blir väl säkert hos Anders då :)

Ska bli så kul att få göra sig fin och gå ut och träffa en massa folk igen :D Usch vad jag längtar!



Nej jag ska då absolut inte glömma bort det! Usch så hemskt det skulle kännas!

Postat av: hanna

Publicerad 2009-12-20 20:25:29

Grattis i förskott :)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-12-20 20:54:52

Jaa, jag ska verkligen ta och göra det! Ska gräva ur garderoben och se vad jag hittar. Är inte så där super uppdaterad på "festklädes-fronten" :P Har bara vanliga kläder..

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-12-31 09:58:36

Gott nytt år!! KRAM!

Postat av: Louise

Publicerad 2010-01-06 20:24:04

haha jaså :) tack så mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela