sofiaåkerlund

Prickigkorv

Publicerad 2009-12-08 11:13:25 i Allmänt

Jag ska förklara utifrån rubriken vad jag menar :) Jag har en tid haft utslag, eksem i ansiktet.. Trodde först det var acne, men det blev bara mer och mer och drog sig upp mot ögonen. I helgen blossade det upp ordentligt så jag beställde tid hos läkaren och var där igår. Det visade sig att jag fått en hudsjukdom, med nått konstigt namn, som många, spec unga kvinnor, får! Så just nu behandlas jag med nån salva, men eftersom det är så mycket i ansiktet och ena ögat är alldeles uppsvullet så vågar man ju nästan inte visa sig ute. Så om ni ser mig på byn är det INTE acne jag har :) Jag vet heller inte om jag får använda smink, men det vill jag gärna göra eftersom jag ska på julbord imorrn och till pitestan efter det.. Aja, får se hur det går. Anyway, har detta inte försvunnit innan fredag måste jag börja med en penicillinkur och det vill jag INTE göra just nu! Men jag har nog inget val för det ser inte ljust ut just nu iaf.. =/ Hade tänkt lägga upp en bild, men det ser riktigt förjäkligt ut nu alltså! Jaja, ville bara ni skulle veta :)

Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-12-10 12:49:29

Jasså? och ändå träffades vi aldrig! Konstigt.. det är ju inte så stort :P



Har varit på väg att hälsa på dig i flera dagar nu (ska komma ihåg att ta med pengar då också) men glömmer alltid att fylla på mobilen så jag kan ringa :P är alldeles för längesen!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-12-16 22:46:50

Hey you! Jag undrade vart du höll hus på knoes fest.. men nu fattar jag! Jag vet hur det känns! När vi bodde i solna fick jag utslag i ansiktet, såg ut som jag hade mustach, & fick gå till doktor hud..

där fick jag tabletter jag skulle äta i TRE månader & fick inte vara ute i starkt solljus?! skitknäppt!

Jag remember att man inte riktikt kände sig som en prinsessa:) Hoppas det försvinner mycket snart! / fridish!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-12-19 13:32:56

Hej! Förlåt för att jag inte hört av mig nå i veckan! Har haft fullt upp och sedan helt glömt bort det.. Har inte glömt att jag är skyldig dig pengar heller, jag har tagit ut, så dom ligger bara och väntar på sin rätta ägare ;)



Vad ska ni göra juldagen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela